fbpx

Kaebuste lahendamise kord

Kaebuste menetlemise kord Dentales hambakliinikus

Suuline Kaebus

Suulise kaebuse saab esitada OÜ Dentales Hambaravi juhatajale. Suulise kaebuse lahendamine toimub vestluse käigus ning kirjalikku vastust ei koostata. Hambaravikabineti personal on kohustatud kaebusega seotud probleeme lahendama oma pädevuse piires.

Kirjalik Kaebus

Kui suulise kaebuse lahendamine ei õnnestu, on patsiendil võimalik vormistada vabas vormis kirjalik kaebus (allkirjastatult paberkandjal või digitaalselt info@dentales.ee). Kirjalik kaebus registreeritakse ning edastatakse OÜ Dentales juhatajale. Kirjalikule kaebusele vastab OÜ Dentales juhataja 30 kalendripäeva jooksul.

Kaebuse Läbivaatamine

Ametlik kaebuse menetlemise protseduur käivitub allkirjastatud kirjaliku kaebuse laekumisel. Sissetulnud kaebus registreeritakse ettepanekute ja kaebuste registris. Juhataja algatab uurimise, selgitab asjaolud ning vastab kaebusele 30 kalendripäeva jooksul. Kui kaebusele ei ole võimalik vastata tähtajaks, teavitatakse sellest kaebuse esitajat. Kui saabunud kaebus viitab ametkondliku uurimise vajadusele, otsustab juhataja, kas ja millal alustada uurimist.

Kõik kaebuse uurimise käigus võetud seletuskirjad ja tehtud intervjuud dokumenteeritakse ning lisatakse lõpparuandele. Lõpparuanne peab sisaldama kaebuse esitaja nime, aadressi ja telefoninumbrit, isikute andmeid, kes on kaebusega seotud, kaebuse kokkuvõtet ja tarvitusele võetud meetmeid, kaebusega seotud kirjavahetust ja kaebuse seisu (lõpetatud või käimasolev, st. edasikaebamisel).

Kaebuse kohta käivaid dokumente ja lõpparuannet säilitatakse 5 aastat. Juhul, kui kaebuse esitaja ei ole lahendusega rahul, on tal võimalus ja õigus pöörduda: